PostgreSQL i createlang

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 18 Wrz 2001, 11:45:25 CEST

On Tue, Sep 18, 2001 at 11:38:26AM +0200, wrobell wrote:
> On Tue, Sep 18, 2001 at 06:26:25AM +0200, hubert depesz lubaczewski wrote:
> [...]
> a jest juz 7.2? gdzie?

IMHO nieistotne. Rozwój PostgreSQL jest jak dla mnie trochę za szybki.
Co prawda jeszcze nigdzie nie mam "produkcyjnej" bazy, ale jeśli już
taką uruchomię, to upgrade postgresql będzie utrudniony (pg_dumpall
i pg_restore trochę trwa, a takiej bazy nie można na długo wyłączyć,
najlepiej wcale). A poprzez łańcuszek zależności w PLD może się okazać,
że bez wyłączenia na jakiś czas portalu, wogóle nie będę mógł zrobić
upgrade'u jakieś istotnej części systemu.

To też jest kolejny powód, dla którego powinniśmy mieć PLD "STABLE".

Pozdrowienia,
        Jacek