PostgreSQL i createlang

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Wto, 18 Wrz 2001, 20:11:37 CEST

On Tue, 18 Sep 2001 11:38:26 +0200
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

> On Tue, Sep 18, 2001 at 06:26:25AM +0200, hubert depesz lubaczewski wrote:
> [...]
> a jest juz 7.2? gdzie?

w cvs'ie
jest zajebisty. że wspomnę tylko offtopicznie 2 feature'y: vacuum w tle i
serial na int8.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]