xine i pluginy, alsa, lirc

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 19 Wrz 2001, 16:31:55 CEST

Witam,

Zrobiłem upgrade naszych speców z xine do 0.9.1.

To co mi się rzuciło w oczy, to że %{_pluginsdir}/*.la jest wrzucane
do *-devel. Przecież te pliki są (mogą być) używane do ładowania
pluginów, więc powinny być w pakiecie z pluginami. AFAIK

Inna sprawa to ten nieszczęsny lirc. Skoro on blokuje budowanie xine-ui,
to może by domyślnie zrobić "--without lirc".

A jeśli chodzi o ALSA to wolałbym natomiast, żeby domyślnie było dla
tego wsparcie. Wiem, że przynajmniej kiedyś, gdy używało się driverów
(IMHO wiele lepszych niż OSS), to w trybie OSS w xine otrzymywało się
znacznie gorsze efekty, więc tu to nie jest żadna nadmiarowa funkcja.

Pozdrowienia,
        Jacek