xine i pluginy, alsa, lirc

Śro, 19 Wrz 2001, 20:20:54 CEST

On Wed, 19 Sep 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Witam,
>
> Zrobiłem upgrade naszych speców z xine do 0.9.1.
>
> To co mi się rzuciło w oczy, to że %{_pluginsdir}/*.la jest wrzucane
> do *-devel. Przecież te pliki są (mogą być) używane do ładowania
> pluginów, więc powinny być w pakiecie z pluginami. AFAIK

Tylko o ile jest u uzywane libltd. Zwykłe dlopen() nie potzrebuje tego.

> Inna sprawa to ten nieszczęsny lirc. Skoro on blokuje budowanie xine-ui,
> to może by domyślnie zrobić "--without lirc".

Chwilowo domyślnie możanby tak zrobić.
Tak czy inaczje istnienie wsparcia do lirc w pakeitach leżących na ftp
jest w interesie tych osób które maja możliwośći uzywania lirc i te osoby
prosiłbym o przyjrzenie sie drbd i lirc po to żeby dostować licrc do
zaakceptowanego (czytaj: nieoprotestowanego) schematu traktowania pakietów
z modułami.