Wersje jądra (was: Re: xine i pluginy, alsa, lirc)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 20 Wrz 2001, 00:23:13 CEST

On Wed, 19 Sep 2001, Paweł Sakowski wrote:
> Była kiedyś na liście propozycja, która rozwiązałaby ten problem (chociaż
> była a'propos czegoś innego). Chodziło o to, żeby przy kompilacji jądra do
> linux/include/linux/version.h wpisać wersję włącznie z releasem i
> ewentualnym sufiksem "smp". U (chyba) Debiana taka podmianka przechodzi,
> chociaż oni to tam -i686 dopisują. Taka zmiana pomogłaby też ludziom,
> którzy trzymając zewnętrzne moduły upgradują jądro o jeden release w górę
> (wtedy zewnętrzny moduł gubi się w katalogu starego releasa).
>
> Ja sam tego nie zrobię (./builder -g kernel.spec przez modem mnie
> [...]

Chciałbym przypomnieć, że mieliśmy tak.

Problemem tutaj były binarne drivery dostarczane przez niektóre firmy.
Wymagały one wersji jajka i "-rev" im się bardzo nie podobało.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...