Wersje jądra (was: Re: xine i pluginy, alsa, lirc)

Czw, 20 Wrz 2001, 00:05:16 CEST

On Wed, 19 Sep 2001, Paweł Sakowski wrote:
[..]
> Ja sam tego nie zrobię (./builder -g kernel.spec przez modem mnie
> przeraża), ale sprawa powinna się sprowadzać do:
>
> - do make dep i modules_install dodać opcję EXTRAVERSION="-%{release}smp"
> (lub bez smp) (reszta makeów korzysta z <linux/version.h> wygenerowanego
> przez make dep)
> - usunięcia z %post{,un} tworzenia/usuwania symlinku w /lib/modules
> - s/-/_/ w sufiksach @%{_kernel_ver} (to już zrobię)
>
> Przetestowałem takie rozwiązanie na czystym jądrze i wygląda na to, że
> wszystko działa: system startuje, depmod działa, uname -r podaje długą
> [...]

OK. zaraz coś takiego spróbuję zrobić dla 2.2.19. Przy okazji możnaby
zacząć wydzielać większe grupy modułów z kerneli (na początek oddzielenie
ide, scsi czy choćby sound powinno wystarczyć żeby sprawdzić czy to będzie
miało głębszy sens).