builder na ep09 itp

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 21 Wrz 2001, 20:53:05 CEST

Nie zdążyłem na pociąg i jadę dopiero jutro. Więc może "małe" ogłoszenie:

Jak zapewne część osób wie - na ep09.kernel.pl powstał builder. Jest to
mocna maszyna (2x1G) i dużo potrafi :) W tej chwili są na tam 3
architektury: i386, i586 oraz i686. Dodatkowo wszystko jest dostępne
poprzez apt/poldek/wuch - w apt'cie wystarczy wpisać:
rpm ftp://ftp.kernel.pl/pub/Linux/PLD/apt PLD-1.0/i586 alternative
rpm-src ftp://ftp.kernel.pl/pub/Linux/PLD/apt PLD-1.0/i586 alternative

Całość jest dostępna poprzez ftp:
ftp://ftp.kernel.pl/pub/Linux/PLD/

Teraz sprawozdanie z działania całości:
W ramach testów _cała_ zawartość SPECS w cvs'ie została puszczona. Było to
zrobione w celu wyłapania brakujących pakietów - ale i tak po przebudowie
otrzymaliśmy 1262 pakiety src.rpm - można chyba przyjąć, że aktualnie jest
budujących się rzeczy jest ~1400, może trochę więcej (niedługo zrobię
jeszcze raz podobny manewr). Jeżeli ktoś chce to mogę wszystkie "popsute"
buildlog'i wystawić gdzieś, bo sam to na pewno sobie z tym nie dam rady
:)) Gros z tego to są poprawki na nowe ac, dużo jest na am. I jest trochę
nie-zidentyfikowanych. Z najważniejszych pakietów, które się nie budują
są, a które należałoby poprawić ASAP:
bonobo.spec	- poprawka na am
gtk+.spec	- to samo
gal.spec	- ?
samba.spec	- wywala się na %install
setup.spec	- potrzebna jest nowa paczka
shadow.spec	- pada przy wywolywaniu autoheader
libglade.spec	- ?
medusa.spec	- ?
mysql.spec	- ?
pam.spec	- am