%global optflags <blah_blah>

Pon, 24 Wrz 2001, 14:06:50 CEST

On Mon, 24 Sep 2001, Michal Moskal wrote:

> A jak potem wygląda spec? Jeśli %if sprawdza czy makro jest
> zdefiniowane, %{?xx:} chyba też (post qboosha) to jak zrobić coś
> warunkowego w specu? Można tak: %if %{ssl} == 1? wydaję mi się, że nie
> bałdzo...

Czekaj .. chyba masz rację ale to można i tak załatwić inaczej przez:

%{!?ssl:%define ssl 1}

I to takj dla porządku wpadałoby jeszcze przed Summary w specu.
Teraz już jest zapewnione że jest wartość domyślna i że zawsze to makro
będzie zdefiniowane z jakąś wartością i bedziesz mógł używać

%{?ssl:coś tam}
%{!?ssl:coś innego}

czy:

%if %{ssl}
 .
 .
%else
 .
 .
%endif

czy też jeszcze:

%if !  %{ssl}
 .
 .
%else
 .
 .
%endif

Trzebaby to jeszcze wypróbować czy działa to zgodnie z oczekiwaniami ale
wudaje mi się, że już powinno to pasować.