slocate - uaktualnianie bazy

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 25 Wrz 2001, 08:45:39 CEST

On Mon, 24 Sep 2001, Jakub Bogusz wrote:

> Nie podoba mi się robienie bazy w %post. Byłoby to robione przy

Pozwolę sobie poprzeć tą opinię :-)

> Lepiej byłoby zrobić skrypcik, który po uruchomieniu (bez parametrów)
> uruchamia slocate -u z odpowiednimi parametrami - na wypadek, gdyby ktoś
> chciał szybko zupdatować bazę nie czekając na crona i nie przepisując
> wszystkich katalogów po -e.

Takie pytanie... po co?
Wystarczy /e<TAB>cr<TAB>.da<TAB>s<TAB> <ENTER> :-)

> Jeszcze jedno - przydałoby się trzymać katalogi do -e w /etc/sysconfig
> - czasem przydaje się coś tam dopisać (np. nie chcę, żeby mi grzebał po

Jak już jesteśmy przy slocate, to proponowałbym dorzucenie do -e
/var/spool/news. U mnie ten spool to 1.5GB i 500K+ plików, a jest to tylko
prywatny spool niektórych polskich grup z paru miesięcy. "Dzięki" temu
slocate pracuje jakieś 40 minut. Jako że wiele osób ma taki spool newsów,
a z reguły żadnych ciekawych plików znaleźć tam nie można - dorzucenie tego
do standardowej ścieżki -e powinno być w porządku.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl