avp

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Wto, 25 Wrz 2001, 11:00:24 CEST

Witam!

> Czy developerzy PLD używają AVP?
> Jeśli tak to może, ktoś próbował przepakować go na zgodność z FHS i PLD,
> i może się podzielić spec-em, lub przemyśleniami na temat praw,
> grup i katalogów których powinny używać programy z pakietu AVP?
> Bo tak jak to jest /opt/AVP i root na wszystko to chyba
> nie najlepszy pomysł.

Tak w nieco innym temacie - do osób, które używają avp - chciałem zatrudnić
toto do sprawdzania poczty (qmail + qmail-scanner), lecz jest problem, bo
przy każdym wywołaniu programu zaczyna się ładowanie baz, które trwa naście
sekund. Wychodzi na to, że sprawdzenie pojedynczego maila zajmuje np. 20 s,
podczas gdy sophos lub HBEDV radzą sobie w ułamku sekundy. Wie może ktoś jak
to obejść?
BTW: może ktoś potrafiłby mi doradzić jakiegoś antywira z licencją nadającą
się do zainstalowania na komercyjnym serwerze? Bo dużo ostatnio szperałem w
tej sprawie i prawdę mówiąc zupełnie zgłupiałem - nawet sprzedawcy nie
potrafią mi powiedzieć, jaką licencję trzebaby wykupić, żeby móc legalnie
zainstalować to na serwerze :-(((.

Pozdrawiam
Hocus