nowy kernel

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 26 Wrz 2001, 09:47:41 CEST

On Mon, 24 Sep 2001, GoTaR wrote:

> Radzę poczekać, u mnie się wali. Dziś dwa razy zatłukł mi procesy - raz
> mpg123, a drugi mpg123, mingetty, login, gpm, bash...
> Jeśli to rzeczywiście wina kernela to za tydzień będzie 2.4.11.

jakies szczegoly ???

Po recznej ingerencji w linux-2.4.10-xfs kompiluje sie i dziala calkiem
znosnie....

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}