nowy kernel

Śro, 26 Wrz 2001, 16:24:33 CEST

[środa, 26 wrzesień 2001], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> jakies szczegoly ???

Szczegóły są na lkml, coś tam rzeczywiście jest zwalone i w pewnych
sytuacjach kernel ubija losowe procesy. Hackerzy od VM intensywnie
pracują nad bugfixem.

> Po recznej ingerencji w linux-2.4.10-xfs kompiluje sie i dziala calkiem
> znosnie....

Spróbuj może tego co jest w repo, niestety nie jest otagowane jeszcze bo
miałem co nieco problemów z kompilacją i chciałem najpierw zebrać
wszystkie łaty. Spec jest w branczu LINUX_2_4_STABLE.

Janek