Nowy instalator

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 26 Wrz 2001, 20:01:41 CEST

Witam!

Dnia 26 Sep 2001 15:34:32 +0200 Rafał Kleger-Rudomin napisał(a):

> Już dawno nie zdarzyło mi się dostać core od poldka.
> Mógłbyś zgrać core na dyskietkę, i gdzieś udostępnić?

Jak tylko się jeszcze raz wywali to postaram się to uczynić, ale nie wiem
czy będzie z niego jakiś pożytek bo core wypełnia cały ramdysk i jak
mniemam jest pewnie trochę ucięte. Ale narazie odpukać, coby nie zapeszać,
szóste podejście do instalacji via FTP by New Installator idzie całkiem
nieźle, jeszcze kilka pakietów.... i tak!!! Udało się!!! No nic, tym razem
nici z core :))

          Pozdrawiam
                Artur

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!