Nowy instalator

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 26 Wrz 2001, 20:38:16 CEST

Artur Flinta <aflinta w interia.pl> writes:

> Witam!

> Jak tylko się jeszcze raz wywali to postaram się to uczynić, ale nie wiem
> czy będzie z niego jakiś pożytek bo core wypełnia cały ramdysk i jak
> mniemam jest pewnie trochę ucięte. Ale narazie odpukać, coby nie zapeszać,
> szóste podejście do instalacji via FTP by New Installator idzie całkiem
> nieźle, jeszcze kilka pakietów.... i tak!!! Udało się!!! No nic, tym razem
> nici z core :))

No trudno.
Prawdopodobnie ciężko będzie to odtworzyć - skoro błąd trafia się podczas ściagania
to na 99% nie jest to błąd samego poldka tylko curla, objawiający się przy
niesprzyjających wiatrach w sieci.

Jakbyś jeszcze trafił corka zachowaj go proszę.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)