Rc-inetd, qmail i takie tam...

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Śro, 26 Wrz 2001, 21:23:19 CEST

Na nasz qmail jest założony patch smtp auth. W firmie mam Płacz Płatnika.
Czy w rc-inetd jest mechanizm (bo chyba oślepłem...) pozwalający mi
postawić np qmail-client na innym niz qmail ip tak żeby przyjmował male
bez autentyfikacji i wrzucał do qmaila (jeden ip publiczny, drugi
prywatny, brak routingu, netu etc..). I tu problem qmail konfiktuje z
qmail-client, jednoczesnie konfliktujac z innymi MTA, ma ktoś koncepcję.

Spreparowanie własnego speca z qmailem stojącym z openrelayem i wrzycenie
go pod nazwą openrelay w sysconfig/rc-inetd jest jak wyważanie na ościerz
otwartych drzwi prawda ?

--
Krzysztof Drewicz
hunter w pld.org.pl