[przepływ kasy]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Wto, 2 Kwi 2002, 10:01:38 CEST

Dzień dobry,
chciałbym  zrobić spis  kasy,  która  jest angażowana  w
projekt PLD.

Staramy  się  wciąż  uciekać od  formalizowania  naszego
przedsięwzięcia,  co  raczej  mi   się  podoba,  gdyż  w
przypadku  jakiegoś stowarzyszenia  może się  okazać, że
jego  zarząd  będzie  się koncentrował  na  podwyższaniu
swoich pensji czy czymś podobnym.

Ale  nie uciekamy  od  faktu, że  jakaś kasa  przepływa,
choćby  kasa  na  serwery   czy  dostarczanie  sieci  do
serwerów.  Niestety   nie  mówię  tu   o  indywidualnych
rachunkach za interek, gdyż to jest problem społeczny, a
nie PLD.

Zatem,  proponuję,  aby  każdy, kto  pomógł  lub  pomaga
PLD  w  formie gotówkowej  większej  od  100PLN czy  też
bezgotówkowej, napisał  do mnie  liścik wraz  z podaniem
ilości kasy bądź rodzaju usługi.

Po co to wszystko? Dla zwiększenia zaufania. Nie stawiam
się tutaj w roli Generalnego Inspektora Finansowego, ale
po prostu  chciałbym wiedzieć,  co się  dzieje i  kto ma
wpływ na losy dystrybucji.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org