[przep³yw kasy]

Radek Pilawka fvk w net-arena.pl
¦ro, 3 Kwi 2002, 17:57:08 CEST

[wtorek, 02 kwiecieñ 2002], --s+ napisa³(a):

> Dzieñ dobry,
> chcia³bym  zrobiæ spis  kasy,  która  jest anga¿owana  w
> projekt PLD.
>
> Staramy  siê  wci±¿  uciekaæ od  formalizowania  naszego
> przedsiêwziêcia,  co  raczej  mi   siê  podoba,  gdy¿  w
> przypadku  jakiego¶ stowarzyszenia  mo¿e siê  okazaæ, ¿e
> jego  zarz±d  bêdzie  siê koncentrowa³  na  podwy¿szaniu
> swoich pensji czy czym¶ podobnym.
Chcia³em tylko nie¶mia³o zauwa¿yæ, ze stowarzyszenie sensu stricto jest
zrzeszeniem o celach niezarobkowych. Nawet w przypadku osi±gania
dochodów z dzia³alno¶ci gospodarczej (co w przypadku stowarzyszenia nie
jest regu³±), takowy dochód s³u¿y realizacji celów statutowych i nie
mo¿e byæ przeznaczony do podzia³u miêdzy jego cz³onków.
Powy¿sze obawy s± raczej na wyrost.

--

 Radek Pilawka

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl