Co z eximem?

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 17:29:35 CEST

On Tue, Apr 02, 2002 at 05:20:06PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
>Czyli przejmować się w zasadzie nie ma czym.
>Jeżeli odpwieni pliki w opisie pakietu dostaną %config i ewentualnie
>noreplace jako paramnetr to jest to poziom wystarczący do tego żeby
>zapewnić bazówwkę potzrebna od opanowanai sytuacji/
Nie. Jeśli zrobisz upgrade nie zmieniając plików konfiguracyjnych, to
pod restarcie (wykonanym zapewne automatycznie przez %post) exim się nie
podniesie!

Po drugie, skoro autor programu mówi, że ta wersja nie jest jeszcze
stabilna, to po kiego groma ładować ją do dystrybucji, która ma być
stabilna lada dzień (właściwie, to już powinna być, ale jak widać
nie jest)?

Po trzecie, bardzo lubisz, żeby argumentować sensowaność zmian (co nie
jest absolutnie niczym złym). Podaj więc argumenty za zmianą, którą
wprowadziłeś, a na przyszłość nie wprowadzaj zmian[1] bez przedstawienia
takich argumentów. To nie użytkownicy exima powinni teraz tłumaczyć Ci,
dlaczego chcą wersję 3.x, tylko Ty powinieneś za wczasu spytać się ich
czy chcą 4.x.

[1] Mam oczywiście na myśli duże zmiany, do których ta się zalicza.
--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>