Co z eximem?

Wto, 2 Kwi 2002, 17:20:06 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Przerażasz mnie. Poraz kolejny zrobiłeś coś niewłaściwego a teraz
> odmawiasz wycofania się z tych zmian. A u mnie w /etc/poldek.conf linia
> hold jest coraz dłuższa. Exim 4.* ma zupełnie inny plik konfiguracyjny.

Może w takim razie przeczytwąłbyś jeszcze raz zdanie kytóre cytuajesz i
wymiejiłbyć cokolwiek sensownego o tym dlaczrgo tak być powinno ? Po
drugie: niczego nie odmawiam. Czekam na sensowne argumnenty.
Na razie nikt nie zauważył tego żeby zmiany w firmacie pliku
konfiguracyjnego komukolwiek pzreszkodziły czyli bnawet tak głeboka zmian
nic tu złego nie powoduje.

> Teoretycznie jest skrypt perlowy, który ma dokonywać konwersji, ale on
> nie obsłuży wszystkich specyficznych przypadków.

Ważne żeby był w stanie obłużyć te przypadki w których PLD obecnie jest
używane.

> IMHO instalacja exim-4 musi być odpowiednio zaplanowana przez
> administratora. Musi przedewszystkim zarezerwować sobie czas na
> przygotowanie konfiguracji, a potem sprawdzenie czy działa tak jak tego
> oczekuje. Nie każdy może sobie pozwolić na wyłączenie poczty na czas
> kiedy admin zastanawia się co poprawić, bo automat zrobił to źle.

I jak zamierzasz to wszystko zawrzeć w opisie pakietu ?

> Pozatym tak naprawdę użytkowników exim-4 jest jeszcze niewielu i jakieś
> usterki mogły zostać niewykryte.

Czyli przejmować się w zasadzie nie ma czym.
Jeżeli odpwieni pliki w opisie pakietu dostaną %config i ewentualnie
noreplace jako paramnetr to jest to poziom wystarczący do tego żeby
zapewnić bazówwkę potzrebna od opanowanai sytuacji/
Po tzrecie: jeżlei obecnym użytkownikom zależy na eximie 3 w 1.0 to
dlaczego żeden z nich nie zrobi odpowieniej zmiany ? Jak sie przyjrzysz
dokłądniej to zauwazysz także, że ja sam nie zmieniałęm tu nic w kwestii
przejścia na 4.x. Sam puściłem tylko na buildery to co ktoś inny kto
potencjalnie wiedział co robi włączył z brancha na HEAD.