Co z eximem?

Wto, 2 Kwi 2002, 17:58:04 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Michał Kuratczyk wrote:
[..]
> Po trzecie, bardzo lubisz, żeby argumentować sensowaność zmian (co nie
> jest absolutnie niczym złym). Podaj więc argumenty za zmianą, którą
> wprowadziłeś, a na przyszłość nie wprowadzaj zmian[1] bez przedstawienia
> takich argumentów. To nie użytkownicy exima powinni teraz tłumaczyć Ci,
> dlaczego chcą wersję 3.x, tylko Ty powinieneś za wczasu spytać się ich
> czy chcą 4.x.

Pytanie: dlaczego nikt nie protestował przy zmianie przy pzrenoszeniu z
mian z brancha na HEAD ?
To co zrobiłem było w dużej części kierowane właśnie tym co z tego
płyneło. Brak głosu w jakieś sprawie też niesie w sobie jakąś informację w
tym wypadku: "nie ma tu jak na razie niczego o co możnaby się przyczepić".
To czego w tej chwili możnaby się ptrzyczepuisć to jest to że potencjalnie
skrypt wykonujący konwersję pliku konfiguracyjnego w jakiś przypadkach nie
da sobie rady (jak na razie nikt tego nie zaobserwował) i to że maintainer
nie uwaza tej wersji za jeszcze w płnu stabilną (jak na razie też nikt
niczego takeigo nie sygnalizował).
Przeniesienie z test wykonałem po wczesniejszym sprawdzeniu czy ktoś to
brał czy przynajmniej cżęść z tych brań z test była wykonywana przez nie
mirrory, a takie rzeczy wychwyciłem. Skoro ktoś to brał i nie był to
automat i dalej nic nikt nie mówił ze coś jest nie tak to konsekwencją
tego mogło być przeniesienie zasobu z test.

To tyle w kwestii wyjaśnienia co i jak i dlaczego się stało i co lub kto
za cyzm stoi.

Osobiście nadal nie widzę żadnych powodów żeby to cofać ale jak napisałem
nie używam exima i nie chcę podejmować tu decyzji co do tegoż.