Co z eximem?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 20:20:49 CEST

On Tue, Apr 02, 2002 at 05:58:04PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> To czego w tej chwili możnaby się ptrzyczepuisć to jest to że potencjalnie
> skrypt wykonujący konwersję pliku konfiguracyjnego w jakiś przypadkach nie
> da sobie rady (jak na razie nikt tego nie zaobserwował) i to że maintainer
1. Ten skrypt nie jest uruchamiany z %post. Czyli upgrade exim ==
   zdechnięcie exim.
2. Zapuściłem ten skrypt na exim.conf maszyny z której piszę. strerr:
[misiek w wieszak exim4x4]$ ./convert4r4 < /etc/mail/exim.conf > exim.conf
Runtime configuration file converter for Exim release 4.

** The following comments describe problems that have been encountered
   while converting an Exim 3 runtime file for Exim 4. More detail can
   be found in the file doc/Exim4.upgrade.

** The rbl_log_headers option no longer exists, and has no equivalent
   in Exim 4.

** The sender_reject option no longer exists. Its data has been used in
   an Access Control List as if it were in sender_reject_recipients.

** The prohibition_message option no longer exists. The facility is
   provided in a different way in Exim 4, via the "message" keyword
   in Access Control Lists. It isn't possible to do an automatic conversion,
   so the value of prohibition_message has been ignored. You will have to
   modify the ACLs if you want to reinstate the feature.

***** Please review the generated file carefully. *****

[misiek w wieszak exim4x4]$
   Czyli gdybym zrobił ten upgrade na serio, to:
   a. Nie działał by w tej chwili exim.
   b. Musiałbym spędzić x czasu nad dokumentacją aby dowiedzieć się jak
      przywrócić poprzednią funkcjonalność.
3. Oprócz problemów, które skrypt raczył sam zauważyć:
   a. źle ustawione local_domains
   b. wykasował host_accept_relay
   c. ACLa nie zweryfikowałem, bo nie mam w tej chwili czasu na
      nauczenie się go, chociaż na pierwszy rzut oka widać, że niektóre
      wpisy są powtórzone.
   d. Pozostałych 75% zmian nawet nie próbowałem analizować bo diff jest
      zbyt nieczytelny.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--