KDE, wcześniejszy dostęp do oficjalnych tarballi

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 21:58:05 CEST

On Tue, Apr 02, 2002 at 09:40:19PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Bez sensu. Po czymś takim nie będdą się pojawiać tego typu zgłoszenia ?
Jeśli czegoś nie robi się na wariata, byle jak najszybciej, to naogół
działa to pozytywnie na jakość.

> Michał jeszcze raz. Jeżeli te zasoby nie są dosępne tak czy inaczej
> dostepne pzrez cvs to starać się o taki dostęp nie musimy i jest to zbędne
> zawracanie sobie głowy. Generować tary ze snapami można z crona. Zreszta d
To właśnie nie są snapy. Uważasz to za bezsens --- trudno.

> Niem amy na ftp kompletnego kde* i przyczyny tego znajdziesz na buildlogs.
Szukałem i jedynym pakietem z ostatnich dwóch miesięcy, który nie
przeszedł jest kde-i18n.

> Pisałem już że powinno być to tak rozwiazane żeby nie było żależne od tego
> czy pakiet był instalwoany z excludedoc czy nie. Mineło na tyle dużo czasu
Wiem. A ja napisałem że nie wiem jak to zrobić, żeby część plików
dostała %doc a część nie.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--