cvs

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 09:43:45 CEST

On Wed, 3 Apr 2002 09:12:15 +0200 (CEST)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> $ cvs log rdesktop.spec | less
>
> i będziesz wiedział co gdzie faktycznie poszło.
coz.. ja akurat do konca nie wiem:(
a konkretniej mam obawe ze zrobilem cos nie tak z tagami :(
prosze spojrzcie na to
..przed wyslaniem comita robilem cvs get -r DEVEL SPECS i nie pobralo rdesktopu
wiec dla mnie (patrzac teraz na logi)..
-albo jest cos nie tak z momentem zalozenia tagow [pewnie ja zrobilem zle]
-albo mialem przywidzenia przy cvs get -r DEVEL SPECS

tak czy siak zupelnie nie wiem gdzie jest (w jakimtagu/branczu rev 1.8
rdesktop.spec) jak by co to bic z umiarem plizz

pozdrawiam