cvs

Śro, 3 Kwi 2002, 10:30:58 CEST

On Wed, 3 Apr 2002, Robert Kurtys wrote:

> coz.. ja akurat do konca nie wiem:(
> a konkretniej mam obawe ze zrobilem cos nie tak z tagami :(

RCS file: /cvsroot/SPECS/rdesktop.spec,v
Working file: rdesktop.spec
head: 1.8
branch:
locks: strict
access list:
symbolic names:
        DEVEL: 1.7
        rdesktop-1_0_0-1_pl19: 1.4
        STABLE: 1.4
        rdesktop-1_0_0-0_pl19: 1.3
keyword substitution: kv
total revisions: 8;     selected revisions: 8
revision 1.8
date: 2002/04/02 19:14:18;  author: qwark;  state: Exp;  lines: +12 -8
new version 1.1 review of patches
please test it specialy on arch<>x86

jak widac tag DEVEL jest ale to tylko tag a conmmit wykonałeś na HEAD.
Nasepnym razem jak beziesz chciał zrobić próbna wersje nei na HEAD to
patch opcja -B w skrypcie builder.

> prosze spojrzcie na to
> ..przed wyslaniem comita robilem cvs get -r DEVEL SPECS i nie pobralo rdesktopu
> wiec dla mnie (patrzac teraz na logi)..

Pobrało tylko nadal to co jest na rel 1.7 czyli nie to co wrzucałeś :)