Co z eximem?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 11:10:37 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pytanie: dlaczego nikt nie protestował przy zmianie przy pzrenoszeniu z
> mian z brancha na HEAD ?
> To co zrobiłem było w dużej części kierowane właśnie tym co z tego
> płyneło. Brak głosu w jakieś sprawie też niesie w sobie jakąś informację w
> tym wypadku: "nie ma tu jak na razie niczego o co możnaby się przyczepić".
[...]

KJM!

Uwaga - będę krzyczał.

JAK MOGĘ MIEĆ ZDANIE, JEŻELI O TYM, ŻE EXIM ZOSTAŁ PRZERZUCONY NA HEAD I Z
TEST DOWIEDZIAŁEM SIĘ PODCZAS UPGRADE'U PO 2 DNIACH NIEOBECNOŚCI????????

Tomku - nie rób sobie jaj w żywe oczy. To BYŁ błąd - i twój i miśka.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...