Co z eximem?

Śro, 3 Kwi 2002, 13:15:05 CEST

On Wed, 3 Apr 2002, Blues wrote:
[..]
> JAK MOGĘ MIEĆ ZDANIE, JEŻELI O TYM, ŻE EXIM ZOSTAŁ PRZERZUCONY NA HEAD I Z
> TEST DOWIEDZIAŁEM SIĘ PODCZAS UPGRADE'U PO 2 DNIACH NIEOBECNOŚCI????????
>
> Tomku - nie rób sobie jaj w żywe oczy. To BYŁ błąd - i twój i miśka.

Ja nie bedę lkrzyczał ale sytuacja przypminać zaczyna coraz bardziej
rozmopwe "Z żywotu Brajana" :>
Mówiłem że mnie exim obchodzi tyle co zesłoroczny śnieg i że ewemntualna
zmiana jest w gestii osób zainteresowanych, bo to im powimnno zależeż na
tym żeby pakeit ten miał konkretną formę. Jeżeli nie uzywasz exima a
przypuszczam że tak wąłsnie jest to nie meim po co strzępisz sobie palce
(?).

kloczek
PS. Co sądze o osobistych obawach maintainera pisałem juz kilka razy ..
jakby co. Pisałem takze że moje zdanei nie ma tu żadnego znaczenia i nikt
nie musi mnie przekomnywać żeby wykonać stsowną zmianę.