wget

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 00:06:50 CEST

Dnia Tue, Apr 02, 2002 at 12:46:50PM +0200, Blues napisał(a):

> Narazie to nie istnieje w rpm'ie.
> Ale nie zaszkodzi zrobić :) (z kimś o tym jakieś pół roku temu
> rozmawiałem...). Zapraszam do roboty, bo to IMHO jest warte zachodu.

Tia. Ze mna. Niestety niemam, i niebede mial przez kilka miesiecy
czasu na zrobienie tego. Moze ktos inny sie zglosi (jak nie to wakacje
sa juz za 3 misiace...).
Jak ktos chce opis tego jak to sobie wtedy wyobrazalismy, to moge
forwardnac.

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów