Walnięty rc-inetd?

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 4 Kwi 2002, 15:24:12 CEST

On Thu, 4 Apr 2002 02:15:58 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Raczja zamało pamięci ..

No ale cały swap praktycznie jest wolny... :S

> Albo za restrykcyjnie ustawione limity.

Limity nie były ruszane. Czy jest możliwość, że dostał za dużo połączeń i
przekroczył swój limi otwartych FD? Chyba domyślnie 1024?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter