Walnięty rc-inetd?

Czw, 4 Kwi 2002, 14:26:51 CEST

> No ale cały swap praktycznie jest wolny... :S

> Limity nie były ruszane. Czy jest możliwość, że dostał za dużo połączeń i
> przekroczył swój limi otwartych FD? Chyba domyślnie 1024?

Mysle, ze chodzi o jakis leak z tym zwiazany.
Na rudym zwiekszenie liczby deskryptorow pomagalo, choc limit nie byl
wykorzystany (wedlug /proc/*/fd). Cos jest pewnie gdzies zle liczone.

Albo jakas pluskwa/niekompatybilnosc w rlinetd...

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk