Co z eximem?

Czw, 4 Kwi 2002, 20:01:58 CEST

Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl> writes:

> [...]
Wystarczy przesunąć taga STABLE. Ogólnie jestem za 3.x w 1.0. Taga STABLE
nie przesuwałem - był on na eximie 3.35. Co prawda okazało się, że to 1.0
wcale nie takie zamrożone i pakiet powędrował do katalogu PLD-1.0 na ftpie.

> A misiek jak widać nie zamierza się z tych zmian tłumaczyć.
Dopiero dziś wróciłem więc bez takich mi tu.

> A ja rozumiem to tak że, misiek nie potrafi podać rozsądnych argumentów
> tej zmiany.
Bo tu nie ma co argumentować, 4.x do dla nest i leży na ftpie w nest/test.
Niefortunnym było to, że tag został przesunięty no ale cóż...

> Po za tym, zależność MTA od postgresql i mysql to chyba
> przesada, to powinno wylądować jako bcond.
To nie jest przesada.

> Zatem jak nie usłyszę głosów sprzeciwu cofam taga STABLE na rel 1.88
Szkoda, że zamiast przesunąć taga to namiąchałeś w specu i przywróciłeś
stare... Nie sprawdzałem czy to co było na HEAD przerzuciłeś na DEVEL
skoro już tak kombinujesz - mam nadzieję, że tak.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr