Co z eximem?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 09:03:07 CEST

On 4 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wystarczy przesunąć taga STABLE.

Nie wystarczy, ustawiłem Epoch, a po za tym już wczoraj uaktualniłem exima
do 3.36.

> Szkoda, że zamiast przesunąć taga to namiąchałeś w specu i przywróciłeś
> stare... Nie sprawdzałem czy to co było na HEAD przerzuciłeś na DEVEL
> skoro już tak kombinujesz - mam nadzieję, że tak.

Niestety nie, nie używam 4.x i nie mam na razie gdzie sprawdzić, czy
czegoś nie spieprzę (zakładam, że pisząc DEVEL masz na myśli brancha
EXIM_4).

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)