Co z eximem?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 09:59:41 CEST

On 5 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> To fatalnie bo to na jedno wyszło, 4.x jest ble teraz. W każdym razie
> przenieś i się nie bój.

Już jest, nie wiem jeszcze jak (i czy) się kompiluje.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)