Co z eximem?

Pią, 5 Kwi 2002, 09:51:28 CEST

Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl> writes:

> Nie wystarczy, ustawiłem Epoch, a po za tym już wczoraj uaktualniłem exima
> do 3.36.
Wystarczyło by + tag -b STABLE

> Niestety nie, nie używam 4.x i nie mam na razie gdzie sprawdzić, czy
> czegoś nie spieprzę
To fatalnie bo to na jedno wyszło, 4.x jest ble teraz. W każdym razie
przenieś i się nie bój.

> (zakładam, że pisząc DEVEL masz na myśli brancha
> EXIM_4).
Niestety tak. Tzn ktoś dał nie tak zwącego się brancha jak norma przewiduje ;)

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr