proftpd

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 19:48:12 CEST

On 05 Apr 2002 17:33:37 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> Dlatego, że ich usunięcie też _PSUJE NASZE_ proftpd.

To ja zapytam inaczej - co konkretnego dają te patche? Ich usunięcie nie
wpłynęło ujemnie na sprawność IPv6.
> Zamiast mieszać i mieszać to popraw owe patche. To jest _prawidłowe_
> rozwiązanie problemu.

To trochę złe podejście. Ktoś wrzuca błędne patche, to niech je poprawi. Ja
nie znam się na IPv6 ani na programowaniu na tyle aby dojść co to.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter