proftpd

Pią, 5 Kwi 2002, 17:55:13 CEST

Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl> writes:

> To ja zapytam inaczej - co konkretnego dają te patche? Ich usunięcie nie
> wpłynęło ujemnie na sprawność IPv6.
0 - proftpd-1.2.2rc3-v6-20010814.patch.gz
1 - proftpd-1.2.2rc3+v6-tls.20010505.patch.gz
11 - proftpd-v6_fix.patch

Jakim cudem ich usunięcie ,,nie wpływa ujemnie na sprawność IPv6''?

> To trochę złe podejście.
Złe to jest wywalanie jak popadnie (wieść niesie, że taki jeden mądry
w podobny sposób dobrał się do wgeta).

> Ktoś wrzuca błędne patche, to niech je poprawi. Ja
> nie znam się na IPv6 ani na programowaniu na tyle aby dojść co to.
No to będziesz miał problem. Robi ten co potrzebuje.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr