[rw w cvs]

Nie, 7 Kwi 2002, 13:57:10 CEST

On 7 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> I to, że cofnął Twoją zmianę jest tym powodem?

Nie problemem jest odpowiedź jaką na to otrzymałem co jasno napisałem
powyżej.

> Wystarczy, że podasz urle do tych wypowiedzi w archiwum list. No chyba,
> że ich tam nie ma - wtedy nie ma bata, trzeba powtarzać.

Nie wiem czy jeszcze tam są ale jeżeli są to są w archiwum.
Nie zamierzam udowadniać że nie jestem wielbładem. Jeżeli nie wierzysz mi
że takie rozmowy toczyły się z częstością jedna duża fala na miesiąc
to masz prawo sparwdzić to w archiwum.

To co sie dalej stanie i tak dalej jest zxależne tylko od tego co Segiusdz
zrobi oi postanowi. To jak to z robi oi co zrobi pokaże jasno na czym mu
faktycznie zależy (czy na PLD czy na czymś innym).