[rw w cvs]

Nie, 7 Kwi 2002, 14:11:46 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Nie problemem jest odpowiedź jaką na to otrzymałem co jasno napisałem
> powyżej.
Cenzura działa. Teraz nawet nie można pisać co się chce bo można stracić
rw.

> Nie wiem czy jeszcze tam są ale jeżeli są to są w archiwum.
> Nie zamierzam udowadniać że nie jestem wielbładem. Jeżeli nie wierzysz mi
> że takie rozmowy toczyły się z częstością jedna duża fala na miesiąc
> to masz prawo sparwdzić to w archiwum.
Nie będę szuakał. Napisanie, że argumenty gdzieś są tylko sam sobie ich poszukaj
jest równoznaczne z nie podaniem żadnych argumentów.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr