proftpd

Pią, 5 Kwi 2002, 19:16:57 CEST

[piątek, 05 kwiecień 2002], Michał Margula napisał(a):

> To ja zapytam inaczej - co konkretnego dają te patche? Ich usunięcie nie
> wpłynęło ujemnie na sprawność IPv6.

W jaki sposób usunięcie wsparcia do IPv6 może nie wpłynąć ujemnie na
sprawność owego IPv6?

> To trochę złe podejście. Ktoś wrzuca błędne patche, to niech je poprawi. Ja
> nie znam się na IPv6 ani na programowaniu na tyle aby dojść co to.

Proszę bardzo. Dasz mi "NAT Cycladesa" do testów jak rozumiem.
I powiesz jak na nim tcpdump wykonać.
Czekam niecierpliwie.

Janek

PS. SOA#1
PPS. Tak, to ja napisałem ten patch.
PPPS. Tylko dzięki temu mieli różni ludkowie PLD dostępne po v6.