proftpd

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 23:55:18 CEST

On Fri, 5 Apr 2002 19:16:57 +0200
Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl> wrote:

> W jaki sposób usunięcie wsparcia do IPv6 może nie wpłynąć ujemnie na
> sprawność owego IPv6?

Stacho Pal sprawdzał i mu chodzi, więc w czym problem?

> Proszę bardzo. Dasz mi "NAT Cycladesa" do testów jak rozumiem.
> I powiesz jak na nim tcpdump wykonać.
> Czekam niecierpliwie.

Jak mam Ci dać do testów router?

Sprawa wygląda tak. Wchodzę z zza NATu na FTPa i żaden pakiet nie wraca do
mnie (w sensie nie wchodzi do NATowanej sieci).

> PS. SOA#1
> PPS. Tak, to ja napisałem ten patch.
> PPPS. Tylko dzięki temu mieli różni ludkowie PLD dostępne po v6.

Nie neguję tego, że ten patch może zostać. Aktualnie jestem bezsilny. Nie
działa to jak powinno, więc chwytam się czego popadnie. Np updaty z
ftp.pld.org.pl ściągam przez http...

Co mam zrobić? Podesłać Ci zrzut tcpdumpa z serwera FTP?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter