Domena pld-linux.org

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 09:05:03 CEST

[07 kwiecień, 2002] Arek napisał:

>Witam
>
>pld-linux.org - cóż to jest i czyje  ?
>Wydawalo mi sie ze oficjalna domeną jest pld.org.pl.
>Ale może coś przegapiłem ?

Jak dla mnie pld.org.pl jest wersją oryginalną.

Rezta? No cóż, jak widać niektórzy chcą mieć kawałek pld dla siebie i
pod własną kontrolą, choćby to była domena z pld wplecionym...

pld.org.pl jest oficjalne (jak dla mnie); zarejstrowane nie wiem
przez/na kogo, ale o ile pamiętam wypowiedzi Kloczka sprzed kilku lat to
chyba przez mojego imiennika, Tomka Orzechowskiego.

pld.net.pl jest AFAIK działem Marcina Bohosiewicza

pld-linux.org - sam sobie odpowiedziałeś: Sergiusz Pawłowicz

pld.com.pl - zarejestrowane jest na Cezara Cichockiego, który swego
czasu chciał coś w PLD podziałać; domena została przekazana Kloczkowi

Nie mnie oceniać, czy takie "rozdrobnienie" jest dobre... IMHO
normalne, vide mnogość domen z 'linux' w nazwie (nawet w samej polsce).

--
Tomek Orzechowski