Domena pld-linux.org

Cezary Cichocki cezar w cs.net.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 10:13:11 CEST

VTAM!

On Sun, Apr 07, 2002 at 09:05:03AM +0200, Tomek Orzechowski wrote:

> Jak dla mnie pld.org.pl jest wersją oryginalną.
>
> Rezta? No cóż, jak widać niektórzy chcą mieć kawałek pld dla siebie i
> pod własną kontrolą, choćby to była domena z pld wplecionym...

 O? To moze honej jakis artykul interwencyjny w tej sprawie na lamach
 swego serwisu napisze? Jest dobry w szukaniu spiskow :->

> pld.org.pl jest oficjalne (jak dla mnie); zarejstrowane nie wiem
> przez/na kogo, ale o ile pamiętam wypowiedzi Kloczka sprzed kilku lat to
> chyba przez mojego imiennika, Tomka Orzechowskiego.

 Wlasciciel:
 BIURO OBSŁUGI FIRM HANDLOWYCH S.C.
 UL.MONTWIŁŁA MIRECKIEGO 22 30-426 KRAKÓW

> pld.net.pl jest AFAIK działem Marcina Bohosiewicza

 Wlasciciel: osoba prywatna. Ale dns'em jest venus.wis.pk.edu.pl wiec
 widac ze to Bochosiewicz

> pld-linux.org - sam sobie odpowiedziałeś: Sergiusz Pawłowicz
>
> pld.com.pl - zarejestrowane jest na Cezara Cichockiego, który swego
> czasu chciał coś w PLD podziałać; domena została przekazana Kloczkowi

 NASK po analizie umowy cesji odrzucil ja: brakowalo kodu pocztowego.
 Dostalem od kloczka jego kod pocztowy i umowy poszly ponownie do NASK.
 Tym razem juz nie powinno byc problemow :)

> Nie mnie oceniać, czy takie "rozdrobnienie" jest dobre... IMHO
> normalne, vide mnogość domen z 'linux' w nazwie (nawet w samej polsce).

  Tez uwazam ze nie jest to grozne. Aczkolwiek mogloby sie w koncu PLD
  jakos sformalizowac - raz ze dalo by sie wtedy wprowdadzic ochrone
  znakow, a dwa ze bedzie w koncu z kim OFICJALNIE gadac, bo jak na
  razie to jest z tym kiepsko :(

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl