[rw w cvs]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 7 Kwi 2002, 16:07:21 CEST

> <ser> archiwa już skasowałem

Przepraszam, nie  sądziłem, że Tomasz  będzie publikował
naszą  _prywatną_  rozmowę  na  ircu,  bo  to  nie  jest
zgodne  z   net-etykietą,  a   poza  tym   ze  zwyczajną
kulturą korespondencji.  Rozmowa z Tomaszem jest  o tyle
niewygodna,  że  niestety  nie używa  argumentów,  zatem
musiałem  posunąć się  do  niewybrednych  żartów z  jego
głupoty. Ale nie czyniłem tego publicznie, wybaczcie.

Jeżeli jednak ktoś sądzi, że zamierzam skasować archiwum
pocztowe tylko dlatego, że Tomasz  się na mnie obraził i
odciął od CVS-a, to się myli - nie jestem szaleńcem, ani
idiotą.  Wielokrotnie  starałem się  przedstawiać  swoje
poglądy,  które mimo  tego, że  stoją w  sprzeczności do
opinii Tomka, nie są nastawione przeciw dystrybucji PLD,
więcej powiem - są formułowane po to, byśmy byli lepsi.

Co do Linuxdoc sprawa wygląda inaczej - jestem osobiście
odpowiedzialny  za  funkcjonowanie repozytorium  CVS,  w
tym  zakładanie  kont,  zatem  jeśli  Tomasz  zabrał  mi
uprawnienia,   dzięki  którym   mogłem  realizować   swe
obowiązki,   będę  musiał   przenieść  repozytorium   na
inną  maszynę, gdzie  mam  wystarczające prawa  dostępu.
Nazywanie  tego szantażem,  albo zamachem  na PLD,  jest
niepoważne.

Niepokoi mnie szaleństwo  Tomasza, nie znam racjonalnych
przyczyn  konfliktu,   widocznie  po  prostu   nie  lubi
krytyki. Mam  jednak nadzieję,  że jakoś  postaracie się
wpłynąć na Wodza, żeby nie przesadzał.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org