[rw w cvs]

Nie, 7 Kwi 2002, 16:24:30 CEST

On Sun, 7 Apr 2002, --s+ wrote:

> Przepraszam, nie  sądziłem, że Tomasz  będzie publikował
> naszą  _prywatną_  rozmowę  na  ircu,  bo  to  nie  jest
> zgodne  z   net-etykietą,  a   poza  tym   ze  zwyczajną
> kulturą korespondencji.

Za to kłamanie w żywe oczy i robienie dziwnych podchodów jest jak
najbardziej w zgodzi z net-etykietą :>
Wybacz ale prezentujesz cś w stylu moralnośic Kalego (Kali robić komuś
koło pióra to być dobrze, ale Kalemu robić coś takeigo to jest źle).

> Co do Linuxdoc sprawa wygląda inaczej - jestem osobiście
> odpowiedzialny  za  funkcjonowanie repozytorium  CVS,  w
> tym  zakładanie  kont,  zatem  jeśli  Tomasz  zabrał  mi
> uprawnienia,   dzięki  którym   mogłem  realizować   swe
> obowiązki,   będę  musiał   przenieść  repozytorium   na
> inną  maszynę, gdzie  mam  wystarczające prawa  dostępu.
> Nazywanie  tego szantażem,  albo zamachem  na PLD,  jest
> niepoważne.

Nadal idziesz drogą kłamstwa i pogrąszasz sie coraz bardziej. W tej chwili
lista zgłoższeń o kota w repo z LDP jest PUSTA więc przestań bajać że masz
cokowleiek tu do robienia. Przez ostanie tygodnie a w zasadzie miesiace i
tak nie potrafiłeś dodać po porę kont z zgłoszeń o zapis do zasobów PLD. O
ile zgłoszenia bądą dalej napływać na pld-cvs w pld.org.pl jak tobyło odtąd
to przez najbliższe dni bendę sam to obsługiwał, a w mniędzyczasie znajdę
inne osoby które beą mogły tu robić za backup. To co się stało jest
niedwracalne i nie próbuj nawet myśleć o tym że dosętp do tego co robiłeś
do tej pory odzyskasz. Nie zmuszisz mnie w żaden sposób żebym Ci ponownie
zaufał w stopniu jaki wymagało to danie Ci dostępu umożliwiajacego
dodawanie kont w repo. Pokazałeś na co Cie stać ija juz mam po tym dość.

Tak czy inaczej oczekuję ze określisz się jasno co do tego co zamierzasz.
Po drugie oczekuję że ustalisz backup kontakt z LDP (wybierz sam kogo
chcesz).