Domena pld-linux.org

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 19:30:21 CEST

On Sun, 7 Apr 2002, Cezary Cichocki wrote:

> [...]
>
> Szkoda ze Cie nie bylo na PLD-owisku w zeszlym roku. Generalnie chodzilo
> o rozpoczecie finansowania przez nas projektu PLD (w sensie: pieniadze
> dla developerow, sprzet etc) oraz wprowadzenie ochrony prawnej (co jak
> widac po ostatniej modyfikacji ustawy VAT moze (podkreslam: MOZE) miec
> coraz wieksze znaczenie). Dodtakowo takie sprawy jak wysyłka płytek CD
> do developerów którzy wiszą na modemach i pełen sync z drzewem CVS jest
> dla nich bolesny finansowo (dwa pudełka przekazaliśmy na PLD-owisku ale
> jakoś nie wzbudziło to szerszego zainteresowania - być może pomysł nie

Ochrona prawna ? tzn ? zagwarantujesz nam wyłączność prawną na nazwę PLD,
itp, itd ?

> Zalozenie bylo takie: PLD rozwija sie tak jak dotad (tzn zywiolowo), a
> raz na jakis czas wychodzi wersja stabilna. Wersja stabilna opiekujemy
> sie my (aczkolwiek jest to na publicznym CVS itd itp), doszlifowywujemy
> ja pod katem rzeczy ktorych developerzy nie lubia/nie chca robic (vide
> dokumentacja, konfiguratory graficzne i inne takie).

My czyli kto ?

> Jak sie latwo domyslec pieniadze mamy z tego ze sprzedajemy i
> serwisujemy to "stabilne" PLD (chciaz inni tez przeciez moga to robic).
> Czesc pieniedzy idzie do firmy a z reszty refinansujemy dalej PLD-team.

Kto będzie dostawał sprzęt, pieniądze i wogole ? Praca na akord ?

> Jak dla mnie sprawa czysta i jasna do bólu.
>
> Jak się niestety okazało nie dla wszystkich, ale o tym już pisał po raz
> kolejny nie będe. Howgh.

Dla mnie jasna i klarowna, robię PLD, mam sprzęt w domu, i mam luz, a nie
to co teraz:

- robię PLD
- mam zloma w domu (tak, tak ....)
- zamęczam ep09 (ileż to można ???)
- nie mam łącza w domu, ktoś mi zestawi ???, a tak mam all na cd'ku, ew
zawsze mogę polecieć na łącze (tak jak to teraz robię) i zgrać all na
cd-rw ...

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)