Domena pld-linux.org

Cezary Cichocki cezar w cs.net.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 19:39:13 CEST

VTAM!

On Sun, Apr 07, 2002 at 07:30:21PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> Ochrona prawna ? tzn ? zagwarantujesz nam wyłączność prawną na nazwę PLD,
> itp, itd ?

 To akurat nie jest trudne, zajmuje chwilke tylko - ale (na Boga!)
 POWIEDZCIE KTO MA MIEC PRAWO DO LOGO PLD?!!! Osoba fizyczna,
 organizacja, fundacja, partia, stowarzyszenie religijne? Tu Wam nie
 pomoge - musicie sie sami okreslic.

> My czyli kto ?

 Qrde, a stopki nie widziales? Masz jak wol napisane: CYBER SERVICE.
 Wrrr.

> Kto będzie dostawał sprzęt, pieniądze i wogole ? Praca na akord ?

  A z kim to ustalic? W sensie: po stronie PLD-team?

> Dla mnie jasna i klarowna, robię PLD, mam sprzęt w domu, i mam luz, a nie
> to co teraz:
>
> - robię PLD
> - mam zloma w domu (tak, tak ....)
> - zamęczam ep09 (ileż to można ???)
> - nie mam łącza w domu, ktoś mi zestawi ???, a tak mam all na cd'ku, ew
> zawsze mogę polecieć na łącze (tak jak to teraz robię) i zgrać all na
> cd-rw ...

 Trywializujesz.

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl