Domena pld-linux.org

Cezary Cichocki cezar w cs.net.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 19:50:19 CEST

VTAM!

On Sun, Apr 07, 2002 at 05:11:37PM +0200, by way of Cezar Cichocki <Cezar.Cichocki w cs.net.pl> wrote:
> Przepraszam, ze sie wtracam. Dostalem info, ze taki mail pojawil sie na
> liscie.

 O? Ty tutaj, bez uprzedniego anonsu na 7thguard? Az dziwne. Zwykle
 atakujecie stadnie (ze skura).

> Cezary,

Ehh, jak zwykle. Klamiesz. Nawet jak cytujesz swoja wlasna wypowiedz to
tylko kawalek. A doczytales co jest tam dalej napisane? "Propozycja
komercjalizacji PLD nie spodobała się części developerów, jednak ze
względu na status całego projektu (GPL), nie ma możliwości powstrzymanai
Cezara od jego zamierzeń." To mowisz ze nie dalo sie mnie powstrzymac i
od roku cale PLD jest juz moje? To sie chyba paranoja nazywa.

> Histerie rozpetales ty w komentarzach, a przy okazji probowales zniszczyc
> opinie moja i artursa wysylajac skargi na nas do naszego owczesnego szefa
> w 7byks.kom

 Bo:
 - obaj pracowaliscie w 7bulls SA (a skura nawet jako Public Realtion)
 - serwer stal w 7bulls SA i to oni placili za wasze lacze do sieci,
   prad etc.
 - do Czarka napisalem zeby przyjrzal sie waszej dzialanosci - moim
   zdaniem szkodliwej bo radzacej podejrzenia ze za cala sprawa stoi
   7bulls a nie ze jest to nieodpowiedzialny wyglup. Zreszta na poczatku
   sam tak podejrzewalem, potem doszedlem do wniosku ze sie myle. Czarek
   Augustynowicz jest czlowiekiem duzego formatu.

> Czy moglbys laskawie zaczac trzymac sie prawdy, a nie atakowac osoby,
> ktorej nie znasz, i ktora widziales raz-dwa na oczy?

 Widziesz, nawet cytujac swoja wlasna wypowiedz dokonales manipulacji.
 Klamiesz i juz.

> Przepraszam wszystkich za OT, ale sie nieco wq...wilem.

 Wiesz, a mi juz prawie przeszlo - tzn jak widze twoje wypowiedzi to
 traktuje je z litosciwym poblazaniem, jak kazda blazenade :)

> honey
> --
> http://7thGuard.net/
> fido: 2:484/47.222
> gpg: 057F 5FF9 577D A76D CC21  68E7 306C 483A FF1F 7A5C

p.s. Pozdrawiam caly PLD-team ktory przejalem! Opór nie ma sensu! ;)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl