Domena pld-linux.org

honey@ep09.kernel.pl honey w ep09.kernel.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 17:11:37 CEST

> Zreszta po histerii jaka rozpetal honej na lamach 7thguard (cytuje z
> pamieci: "czy da sie powstrzymac CYBER Service przed przejeciem PLD")
> skutecznie zostaly storpedowane nie tylko moje pomysly wspomagania
> rozwoju PLD.
Przepraszam, ze sie wtracam. Dostalem info, ze taki mail pojawil sie na
liscie.

Cezary,
zle pamietasz. W swoim tekscie ( URL: http://7thGuard.net/news.php?id=973 ) napisalem:

> Pytanie tylko, czy autorzy tej dystrybucji Linuksa w dalszym ciagu beda
> przy niej pracowali z takim zapal/em wiedzac, ze ktos bedzie zarabial/
> na owocach ich pracy. Mam nadzieje, ze tak, chociaz pojawiaja sie
> równiez przeciwne opinie. A co wy myslicie o komercjalizacji PLD?
Histerie rozpetales ty w komentarzach, a przy okazji probowales zniszczyc
opinie moja i artursa wysylajac skargi na nas do naszego owczesnego szefa
w 7byks.kom

Czy moglbys laskawie zaczac trzymac sie prawdy, a nie atakowac osoby,
ktorej nie znasz, i ktora widziales raz-dwa na oczy?

Przepraszam wszystkich za OT, ale sie nieco wq...wilem.

honey
--
http://7thGuard.net/
fido: 2:484/47.222