Dzisiejsze ISO znowu zjebane

Nie, 7 Kwi 2002, 21:03:44 CEST

On Sun, 7 Apr 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
[..]

> No to tutaj jest ZONK. Może by tak pld-betatesters uaktywnić ? zamiar byl
> inny z tą grupą ale może by ? Albo jąkąś osobę z rurą, która mogła by to
> iso zassać i przetestować, a potem dać uwagę co jeszcze jest nie tak ...

W tej chwili mamy bardzo dobry poziom spójności samych zasobów w
pakietach i postaram się go dalej utrzymać na takim samym poziomie.
Takiego poziomu spojności jeśli chodzi o graf powiązań między
pakietami nie było od początku prac. Kwestia jest raczej w samym
instalatorze. Wydaje się że zasadnym może być cofnięcie się może w jakimś
stopniu do jesdnej z poprzednich wersji zasobów instalatora (?). Jeżeli
dałoby się to jednak poprawić do postaci w której dałoby się tego używać to
poprostu należałoby zmienić nieco sposób rozwijanai samego instalatora.
Nowe wersje tegoż mogłby wychodzić i nawet co kilka godzina ale o ile
dałoby się to dobrze byłoby to testować w postaci startu z FD i
kontynuowania z iso. Dopiero jakby to pzreszło wstępne testy w ten sposób
możnaby to zmieniać w zasobach z których są genrowane iso.
Michał robi tu kawał dobrej roboty bo poporstu nad tym siedzi i cos
nonstop grzebie ale jak zwykle przy takich okazjach zdarzać sie moga
błędy.
Sam w tym co się dziej w instalatorze mam nikłe rozeznanie i tu pełną
swobodę ruchów ma Michał z Pawłem i Arkiem (te osoby z tego co widże
głównie coś tu robią). Oni też IMHO są tu predystynowani do tego żeby
ustalić spsób testowanai zorwijania i wprowadzania zmian do zasobów
produkcyjnych. Nie chciałbym się w to wrąca i nie będe tak długo jak nie
da się inaczje, a na razie powodów do jakiejkolwek interwncji tu nie ma bo
to co widać dotyczy raczje kwestii technicznych i troche może
organizacyjnych ale na poziomie z którym obecne grono ludzi nad tym
paracujacych powinno sobie z tym dać radę.

Tak czy inaczej dyskusja w kwestii tego co zrobić z instalatorem powinna
się toczyć w gronie osób które mają dobrą orientację w kodzie tegoż.
Pośrednio widać że sprawa dotyczy poldka który mocno ostanio się rozwija i
zapewne najwięcej do obgadania w kwestii błędów instalatora mialiby
Paweł z Michałem. Reszta raczej pwinnia próbować testować i pomagać
wychwytywać różne drobiazgi. Jeżeli ktoś ma chęć, czas i umiejętnosci żeby
wniknać w to głębiej to zapewne pszerzenie grona osób które próbują coś tu
pomóc/zrobić nie byłoby niczym złym, a wręcz wskazanym i porządanym przez
osoby które juz nad tym pracują.