gPhoto2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 20:09:13 CEST

On Sun, Apr 07, 2002 at 04:57:56PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Wrzuciłem do repo napoczęte gPhoto2. Buduje się, ale nie wierzcie
> pozorom. To co powstaje nie nadaje się do niczego. W logu widać nieudane
> linkowanie kilkudziesięciu bibliotek, jednak nie mam w tej chwili czasu
> się z tym użerać. Jeśli ktoś ma pomysł co z tym zrobić to niech się nie
> krępuje --- wydaje mi się że to gPhoto2 może być całkiem fajne. Pozatym
> potrzebne jest, aby w KDE3 włączyć obsługę kamer cyfrowych.

Błędy przy "libtool relink"? Chodzi o "wspaniałego" libtoola, który
obsługuje linkowanie bibliotek z bibliotekami tylko pod warunkiem nie
używania DESTDIR.
Rozwiązanie to przed make install pousuwać z plików *.la powodujących
błąd linijkę zaczynającą się od "relink_command=". W kilku specach już
jest takie rozwiązanie (np. openldap albo pam).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/