[rw w cvs]

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 10:39:43 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 10:26:57AM +0200, Lukas Dobrek wrote:
[...]
> faxow do NASKU. Skoro tak to glownie za moja podpucha kupilismy z
> serkiem, arekm, wiget, malekith, wrobell i kims tam jeszcze chyba
> domene pld-linux.org
[...]
> O co sie pieklisz. Przecierz serek nic poza tym nie zrobil.
> A faktem jest ze jak jestes tak zajety to moze lepiej zeby
> ktos inny mial prawo do dokonywania zmian w DNS.

zmiany robione przez serka nie zostały uzgodnione na pld-devel-*,
a POWINNY!

często podkreśla się na tej liście, że nie jest to prywatna
dystrybucja kloczka i dotyczy to też sera

moja propozycja jest taka, by
1. osoba władająca cvs-em (kloczek jak rozumiem) wróciła rw serowi
2. ser wytłumaczył się _co_ i _dlaczego_ chce przestawiać
   na inną domenę niż pld.org.pl

    wrobell <wrobell w ite.pl>